Pacientove pravice

Po Zakonu o pacientovih (Ur.l. RS št. 15/08), je pristojna oseba za sprejem in prvo obravnavo morebitne prve kršitve pacientovih pravic: Ljubica Šormaz, dr.dent.med., 32 d.o.o., Ulica bratov babnik 10, tel. Št. 01 518 16 25. Zahteva se lahko poda ustno v ordinaciji ali po elektronski pošti: ljubica.sormaz@guest.arnes.si

Prvo zahtevo zaradi domnevno neustreznega odnosa lahko pacient vloži najpozneje v 15 dneh od odmevne kršitve, zaradi domnevno neustreznega ravnanja pri zobozdravstveni oskrbi pa lahko pacient vloži najpozneje v 30 dneh po končani oskrbi.

 

Najbližji zastopnik pacientovih pravic je:

LJUBLJANA

Duša Hlade Zore

prostori Zavoda za zdravstveno varstvo Ljubljana,

Zaloška 29

1000 Ljubljana

Tel. številka: 01/ 542 32 85

E-pošta: dusa.zore@zzv-lj.si

Uradne ure:

Ponedeljek od 8:00 do 15:00

Torek od 8:00 do 13:00

 

Mojca Mahkota

prostori Zavoda za zdravstveno varstvo Ljubljana,

Zaloška 29

1000 Ljubljana

Tel. številka: 01/ 542 32 85

E-pošta: mojca.mahkota@zzv-lj.si

Uradne ure:

Torek od 13:00 do 19:00

Sreda od 8:30 do 14:30

 

Zastopnik pacientovih pravic svetuje o vsebini pravic, načinih in možnostih njihovega uveljavljanja v času pred ali med zdravljenjem oziroma kadar so kršene; pacientu nudi pomoč pri vlaganju pravnih sredstev, opravlja poizvedbe pri izvajalcih zdravstvenih storitev. V okviru pacientovega pooblastila vlaga pravna sredstva po tem zakonu, daje predloge, pojasnila in druge izjave v imenu in za korist pacienta za hitro in uspešno rešitev spora.